Eurovore: Vera Wang nu designer Ladurée Bryllupskager inspireret af Hendes Brudekjoler - Eurovore

Aller au contenu

Page 1 sur 1

Vera Wang nu designer Ladurée Bryllupskager inspireret af Hendes Brudekjoler

#1 L'utilisateur est hors-ligne   HildaMichael 

• Posteur Débutant
  • Groupe : Membres
  • Inscrit(e) : 12-janvier 18

Posté 12 janvier 2018 - 08:59

I en første af sin slags collab har Vera Wang slået sig pandora charms billig sammen med fransk konditori Ladurée for at skabe et drømmende sortiment af hvidhvide, bryllupsfarlige slik. Vera Wang Pour Ladurée markerer et af de eneste designer-dessert partnerskaber at komme sammen, og omfatter en kokosnød crème chantilly macaron sammen med en mango og kokosbrudskage.

pandora charms udsalg Konfektionerne er inspireret af et Vera Wang brudekjole design og hylder sin livslange forbindelse til Paris, Ladurée's hjemmebase.

"Blandt mine mest mindeværdige og fortryllende oplevelser i Paris har det altid været Ladurée, om det var temackeder,pandora charms danmark shopping med min mor eller tage mine døtre til frokost i St Germain, Ladurée har altid været en del af min parisiske oplevelse," sagde Wang. . "Jeg var begejstret for at kunne samarbejde med [Elisabeth Holder, herre og præsident for Ladurée USA] om at designe en skræddersyet bryllupskage inspireret af en af ​​mine kjoler."
0

Page 1 sur 1

Réponse rapide

1 utilisateur(s) en train de lire ce sujet
0 membre(s), 1 invité(s), 0 utilisateur(s) anonyme(s)